Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Przetargi archiwalne: Wykonanie następujących prac: zadanie nr 1: podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 77/23, 77/11, 79, 80/2 (obręb 18) położonych przy ulicy Śródmiejskiej w Pile wraz ze stabilizacją...

Prezydent Mista Piły

(w trybie art. 13. ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (Dz. U. 119/98 poz.773 z późniejszymi zmianami))

Przedmiot zamówienia publicznego:
Wykonanie następujących prac:

  1. zadanie nr 1:
    • podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 77/23, 77/11, 79, 80/2 (obręb 18) położonych przy ulicy Śródmiejskiej w Pile wraz ze stabilizacją w terenie.
  2. zadanie nr 2:
    • podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi 49/3, 49/5, 43, 42/4 (obręb 26) położonych przy ul. Mjr Siemiradzkiego w Pile wraz ze stabilizacją w terenie.
  3. zadanie nr 3:
    • podział nieruchomości oznaczonych numerami ewidencyjnymi 355/3 i 356/1 (obręb 18) położonych przy ulicy 14-Lutego w Pile wraz ze stabilizacją w terenie.
  4. zadanie nr 4:
    • wykonanie 25 wypisów i wyrysów dla nieruchomości wskazanych przez Gminę w celu regulacji ksiąg wieczystych (odłączenia, zmiany nr porządkowych, sprzedaż).

Termin składania ofert: 2003-08-07 08:15:00

Termin otwarcia ofert: 2003-08-07 08:30:00

   

wstecz